Kundeservice

TEKNISKE SPØRGSMÅL OG PRODUKTHJÆLP

Teknisk hjælp sker per mail eller chat, og ydes kun til vores egne kunder. Vi tilbyder ikke hjælp til egen kode, og vi kan ikke udvikle produkter og/eller kredsløb.

Inden du kontakter os med et spørgsmål, beder vi dig læse produktets side igennem. Mange produkter har desuden et link til producentens hjemmeside, som vi også anbefaler at læse igennem. Har du stadig ikke fundet svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os. Husk at medsende så meget info som muligt.

SPØRGSMÅL TIL ORDRER, FRAGT OG RETURNERING

Hvis du har oprettet en bruger på siden ved bestillingen, kan du altid følge ordrens status ved at logge ind i øverste højre hjørne.

Når du bestiller varer fra os, modtager du en ordrebekræftelse inden for få minutter. Hvis du ikke modtager mailen, beder vi dig kigge i spam-filteret. Opdager du en fejl på ordren, eller ønsker du at tilføje/slette varer, beder vi dig sende os en mail.

Når vi afsender varerne sender vi en mail med tracking-nummer. Alt efter fragtfirma kan der gå nogle timer før pakken kan spores.

Ved bestilling af lagervarer før kl 16.00, afsendes disse samme dag. For varer der ikke er på lager, vil du blive oplyst en maks forventet leveringstid i toppen af siden "Indkøbskurv", samt på de enkelte produkters side. Leveringstiden er ved PostNord normalt 1 dag (de oplyser 1-2 dage). Ved DAO365 er leveringstiden 2-4 dage.

KONTAKTOPLYSNINGER

Du kan kontakte via chatten (det blå ikon i højre bund), eller på følgende måder:

Tlf: 71 99 41 11

Mail: kontakt@minielektro.dk